Wednesday, October 17, 2012

Tujuan Utama Aku ke Sogo


Tujuan utama hanya nak beli divan skirt, 
price baru below rm100.00... 
and pada mulanya dlm pikiran aku, just nak beli set king + quilt cover jew,
 skali tengok harga just tambah rm 20 jew, 
dah boleh dapat set comforter...
sabar jela makkkk...
tetiba MiA kate, xyah beli la divan skirt tu, amik jer comforter trus...
Aku pOn terkejut makkk
Dah alang2 orang tu nak bayar comforter set, 
kite menerimalah dengan tangan terbuka luas...
hahahahaha.....

aku tau hubby aku ni mesti pikiaq yg bed sheet tilam tu blh cover divan kami
ala, yang ade rambu2 tepi katil tu, 
atau orang panggil set cadar beropol tueeeeeee
so dia pikiaq skali jln la nak tutup kaki katil tue...
ala yang mcm ni haaaaa...

Cadar beropol #pict ikhsan en google.

hmm, dah tau dah kan u'all...
so tak jadik beli divan skirt...
Dah DAPAT comforter set
Gembira makkkk!!!!!!!!!!
esok tu biler dah pasang,
MiA kate
"aikkk, mana ropol2 dia sayang"...
"hmm nampak lah kaki divan ni jgk erk"!!!!
aku hanya mampu SENYUM tak perlu kata apa-apa...

sbb dlm otak aku ni ligat sangat duk pikiaq, 
takpa divan skirt kita pi beli len kali
yang penting ade orang nak bayar comforter set ni dah...
Lain yg kawan NAK lain pulak yang kawan DAPAT
hahahahaha...
itu namanya "wife strategi"
kikiki


Ekceli...
hari tu aku dah explain, MiA bukan TAK faham, 
tp dia yg tak mau dengaq & faham...
dah aku asyik membebel jer kot,
tu yang dia sruh beli jer, malas nak dengaQ lettew...

Ohhhh My Incik Azhar (Mia)...


TAAAADAAAAA!!!!!!!!!!!!




ni haa dia, lepas pasang...
v
nak carik color merah, tapi takde yang betul2 merah,
maroon color  ni pon jadik lah...i like (^__^)
hmmm, nampak kan divan skirt tu x bercover lagi...
Gerammmm pulak tengok :-(




P/S: Jenuh carik divan skirt color dark walnut, 
nasib hari tu pi dah jumpa brand yang ade color tueee:-D 
Hohoho Im waiting for the next SOGO sale
Yeaaahhhhh :-D







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...