Wednesday, February 20, 2013

Ni semua pasal....



Ni semua pasal kakak kesayangan sorang nie, walau tak berapa kenal, but salute kat dia, rajin masak & baking-membaking…suka owhh!!! Kak Azie lah penyebab kiter nak pi buka channel 392hd tue…hahaha…dia duk hupdate psl duk layan citer korea laa… Owh…terJEBAK terus aku, nasib baik la 1st aku layan citer korea ni, boleh tahan laa citer dia. Sampai my Incik Azhar pon layan gak jadiknya…hahahaha…

Kebetulan on leave satu hari tu, tengok 1 jam jer… Citer bersiri lak tu, gatal tangan record, balik keje jer lepak tengok citer “roti”… sampai hubby yang tak layan Korean tu pon jadik terlayan, sbb wife dah konker tv…hahaha…lastly dia plk yang tak sabar nak tengok…hahaha… yang tu takpe lagi.

Ade sekali, baru balik keje siap tunjuk kat wife dia video klip lagu korea tu 
“abg dah download”… hahhh  korang jangan tak percaya… 
sape yang lebih terjebak ni???confius plk aku!!!! Hahaha….
Erh ade lagi, siap buat ring tones lagi laki aku nie, lagu korea tu… Ya ampun….

Syifa pon satu, actor nama Kim TakGu dlm citer tue, tp dorang selalu panggil TakGuYaa…dia pon terjebak panggil papa, PaPaYaa jadik nyer….alahaiiiii….hahahaha…kesabaran jelah mak nyer…

tapi citer tu dah nak final episode pon… huhuhu…pasni tak tau laa papa terJEBAK lagi ker tak???kikikiki


Bread, Love & Dream…




p/s:  cer korang search kat youtube pon ade cite nie..

 **************************************



Dalam korang semua duk menghupdate segala bagai di internet tu, aku takde la duk saje 
(tp mmg duk saje)….ekekeke….keje naik kembang anak mata duk layan movie kat lappy, punca dari adik sedara aku bg pinjam hard disk dia yang melambak dengan berbagai-bagai cerita, sampai montot melekat kat kerusi opis…Thanks yer adik sedara. 
Memahami akak sedara…huhuhu

Korang cakap jer nak tengok citer ape???? Jepun?Korea?Melayu?English?Hindustan? segala bagai ada… so untuk tidak memboringkan aku dekat opis yg memang boring nie, tambah ngan internet bb aku yang jahanam tue…aku memaksakan mata jugak laa, tengok citer-citer tu semua. Kalau ade keje buat keje, kalau xde keje…hahaha…kopak laa bijik mata tue layan movie next to next…. hahahahahahaahahhahaahaha………


BOSAN kotttt…bwekkk…..

Tengok lah, bulan 3 ker april ker baru aku subscribe new bb…nak tengok korang rindu aku setengah mati ker tak???kahkahkahkah…






1 comment:

::ceritera dira said...

hehehe welcome to the club...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...