Wednesday, June 12, 2013

Tajuk Kari pon Boleh lahh...



Sejak dua menjak nie
mulut aku craving nak makan kari jerrrr...
kari ayam lah, kari udang, kari ikan, kari daging masak kawah, 
kari maggi pon aku terliur...
huhuhu...
apesal???apakah ini???

yum yum yummy!!!
sedapnya...semalam lunch mak aku masak kari ikan,
mmg perghhh rezeki la kan...
malam pulak aku masak kari ayam,
Mia kata "sedap la sayang, lebih sedap dr sebelum nie"...
sampai cenggitu katanya...
dh improve my kari cooking...(kembang hidung aku) hahaha
hari nie lunch aku tapau kari ayam yang aku masak semalam...
Pict berkenaan kari yang aku makan yillek xde, 
sebab semua aku pelahap habis, tak hinggat...
malam nnt aku rasa nak makan maggi kari pulak rasanya,
***padahal ahad lepas dh makan maggi...huhu acaner nie???
telan air liuq aku type nie...



Oh my kari!!!
apesal ngan aku nie????????



O.M.G







p/s: sejak craving kari ni, tak pnh pulak makan kat kedai mamak-pure curry-deyyyy :-P






1 comment:

::ceritera dira said...

ayoyo .. ada isi ka??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...