Wednesday, September 12, 2012

Repair Kewww???


Ngeh ngeh heh wordless wednesday laa sangatttt today...
ingat tak entry aku pasal Geram + Sedih kottt hari tue...
Hmmm lupa la tu, nah la link dia, KLIK tau...


Ekceli ade continue entry plk kat sini...:-P
Huhuhu... puas aku SURVEY kedai 
untuk REPAIR balik screen lcd SG sII aku tue
Alhamdulillah, masih boleh dibaiki lagi
"Im HAPPY you"

U'all tengok cam xde pape je kan hp nie...
padahal



cer tengok lagi sekali
tuuu...
nampak ea keretakan pada screen tue,
sikit jer pon, tp da tak blh nak ON...



Tapi
.....
...
yang tak HAPPY nya
cost untuk REPAIR tu
alooo0000haaaaa
nak tau berapa RM???
 Harga dah macam.........

1) Tambah lagi sikt jer RM dpt hp BARU SG sII *bau kedai lagi :-P
2) Boleh beli hp NOKIA 1202 dapat 6bijik sekaligus
3) Boleh bayar duit KETA sebulan
4)...........................
5)................
etc...
bla bla bla...

RM 650.00 
inila harga rundingan yang paling maximum MURAH aku dapat
nak TAK nak
Kena jugak la hantar REPAIR

sayang wooo...MIA yang hadiahkan hp tu
utk beloved wife dia nie...hehehe
MIA dah pesan suruh pakai 
cover, housing, glove hp
tp aku yang DEGIL
"tak mau lah, susah lah, tebal lah"
Hahhh, tak kena kat aku
anak aku laa yang jatuhkan
PADAN MUKA aku...

Hmm Benda Dah Nak Jadik Nak Buat Cam Maner!!!!!!!!!!!


Syifa lepas-lepas pada kejadian,
"Tula mama Nape letak kat situ *dekat TV (tmpt Hp jatuh)
lain kali letak laa kat sini 
*smbil jari & mulut tunjuk kat side table bedroom (tempat mama selalu letak hp)
Pandai laa dia kata kita balik...
hahaha, anak dara sorang nila...


Yang penting bukan Syifa yang buat
Yang jatuhkan tu bukan Syifa
tapi OTOMEN*ultraman  katanya... :-D




P/S: 2,3 hari ni Syifa rindu papa dia.. to be continue......





2 comments:

::ceritera dira said...

hehehe .. sian kak miza .. xpasal je kne repair .. mhl lak tuh .. sabo jela ngn krenah the only one daughter tu .. :)

amalnursyifa said...

tu la planning nak beli benda lain, benda lain plk kena bayar...memang tgh berSABAR sangat, dan masih WARAS lg...hahaha.. mungkin ada rezeki kita kot lain...hmmm...

#buka diradidi asyik Jejak Kasih tue jew, ptt la lama tak dtg wira kitc...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...