Saturday, September 01, 2012

Selamat Hari Raya 2012/1433H


Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin u’all …
Hehe, baru nak updated SORRY to followers yg syik jenguk2 blog nie
tp tak tukar-tukar citer jugak lg…
termasuk la silent reader & stalker tue… bz kottt

1 syawal 1433

2nd syawal, ladies only...

peace (^___^) selamat hari raya


Cam biasa tahun ni aku raya bersama Azhar  family…
Yang paling excited of cos la budak tomey tu…
Bagi aku biasa-biasa jer, MERIAH la gitu…
raya kat kampong hubby aku mmg banyak berjalan raya, 
***penat tapi seronok, collect duit raya anak...haha
klu dulu bawa baju raya sehelai dua jer mmg TAK CUKUP,
so dah tau, raya tahun nie aku bawa sampai 5 HELAI…hahhh amik kau…

woottt...woottt!!! nak bagitau nie, aku beli baju ni last minit,
 test asal muat jer=BEDAL... 
malam raya nak iron baju tu, baru aku perasan baju ni xde pesak 
cam baju kurung biasa tue, 
rupa-rupanya yg aku bedal tu  BAJU KURUNG PAHANG***kak ipar aku kate...
***patut la aku mencari line nak iron xjumpa2...

Pengajaran jugak buat aku, len kali perhati betul baju yg nak dibeli, 
jangan main sebat jer... tp kali nie OK lah, 
baju pon mmg muat aku dan kebetulan aku pon 
TAK PERNAH ade BAJU KURUNG PAHANG...
Ok lah 1st trial...hehhhh

inilah satu-satunya pict anak dara kesayangan aku yg nak tengok camera
dengan senyuman manis & pose yg menawan...
***kalau tak jangan diharap dia nak POSE cam gitu...
# yg baju color purple tu anak buah aku...


Family pict xdak, yg ada ni pon, amik yang mana dan jer…
ntah kami duk KALUT ngan apa pon xtau lah…
Anyway everybody was happening…
bermaaf-maafan di pagi raya… ikut turn yg tua hingga yg paling kecik skali…
I like so much…

2nd syawal, aku pakai maxi jubah...
3rd syawal pon aku pakai jubah, black color...
senang kan sekali sarung jew...
***nape tak amik gambaq, ntah...haishhh...
Kalau tahun dpn xleh la kottt nak Jubah2, 
mn tau ade anak kechik nnt...ngeh heh heh (^___^)


Family hubby aku memang BESAR 10 orang adik beradik…
Dia ank ke-5 (yang tengah skali U’all)
Of cos la MERIAH kan,
Cuma yang no1 jer xda, study kat oversea…
Klu semua balik, lg bertambah-tambah lah MERIAH nya…kan!!!

my SIL yang gorgeous
*** aku kalau selit kat situ, mau paling cinonet jer karang, al-maklumlah paling comel & meletusss... :-P



motig gambar = pasangan bahagiaaaaa
Bahagia sangattttttttttttt...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...