Friday, May 30, 2014

pasal cucu ngan opah dia...

Ok tau dh lama x update...xpayah nak rindu2 sangat...xpayah nak explain sebab apa...and stalker xpayah nak terkejut hokey tetiba ada new update...hahaha...

This is from my mom fb... sejak dua menjak ni my anak dara...goshhh xtau la nak kata camner...berbagai2 bervariasi perangai yg ditunjukkannya...this is yg terbaru...nak makan ikut selera tekak dia...request kt opah nak bubur durian...
ya Allah syukur...aku tak pandai nak luahkan mcm mana perasaan dekat mak aku sendiri yang aku teramat sayang kat dia...walau kdg2 tu tau jelah mulut mak kite cmner...aku amat bersyukur Allah beri dia pada kami...dan aku sentiasa mohon agar mama sihat walafiat...walaupun dah tua tp masih kuat...and aku bangga ada mama macam mama yang up to date la jgk...senang kami anak beranak bermedia sosial...kikiki...
dan lagi satu suka capaikan hajat kami semua termasuk cucu dan menantu kalau nak makan apa pon...
Mana la nak carik mak mcm mama...sedangkan aku sendiri yg dah ada anak suami,masih duduk dekat ngan mama "semuanya mama"... (duduk dekat kwsn yg sama,bkn serumah ye)...
Aku tak dapat bayangkan kalau mama xde...bagi aku dia yg mcm ketua keluarga.walaupon ayah aku ada lagi..hahaha..
segala bagai hal bil2 dia yang kepoh,walaupon dia suri rumah sepenuh masa...walaupon kami yg duk settle semua tp dia jer duk ingatkan semua orang...
klu tak mengamok mak aku ko....tau jelah...
Sampaikan ada satu citer,anak aku syifa amik bill elektrik dlm letter box...dpt2 trus bawa lari...
jerit opah dia nak tgk,xdapattttt...
bukan sebab apa..."syifa bawa lari takut opah pengsan" katanya...(pengaruh upin & ipin anak aku tu)...hahaha...
Ermmm dah la tue... nnt sambung lagi citer psl opah aka mama...love u maa..



1 comment:

::ceritera dira said...

hehehehe ... entry nih best .. seronokkan kalau ade mama macam tu .. tp pape pn kiter syukur jgk ade mak miza tu .. dpt mkn sodap2 .. hahaha tetibe teringin nak makan laksa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...