Saturday, June 28, 2014

mIa dan Badminton


Ini cerita mIa...not missing in action but that is my Incik azhar...
Seorang suami yang aktif bersukan terutama badminton laaaa...huhuhu...
Kalau dulu aku jewww yang muncung lebih kalau dia nak kuar malam pi training la, friendly la, tournement la...dan macam-macam lagi agenda yang melibatkan badminton dan kadang-kadang futsal pon...
Tapi sekarang aku dah ada pengganti....wakakakakaka....sape lagi kalau bukan anak dara aku yang sorang tu...
"Ala papa tak payah la pegi main badminton"...
"Ala papa sapa nak teman Syifa ngan mama nanti"...
Keh keh keh...aku layankan ajewww...dah biasa, so xde hal lah...tp since dah ada pengganti pujuk memujuk dan bodek membodek ni, kadang2 jer papa dia ikutkan...klu tak memang kena bawa balik ganjaran la....
like m&m, 100% ker, vitagen etc...
bukan aku yang ajar nie...tapi mIa...lebih manjakan anak...hehhhhh....
Ini salah satu yang terbaru untuk tahun 2014...
Tournement badminton staf2 di tempat keje mIa... Champion double man...dapat piala dan voucher jusco rm200...

Alhamdulillah menang, tahniah bie...lain kali menang lagi, boleh saya shopping lagi...Tak sia-sia aku support laki aku aktif badminton ***yelatu support sangatttt :-p

Hahaha...
My intan, la payung, muchuk, la manja...
Nyawa dan ragaku...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...