Friday, August 14, 2015

Aqil Azhar sebulan









Aqil bin Azhar.

Aqil yang bermaksud yang bijaksana, pintar, boleh dipercayai. Nak sama dengan papa dia hanya seketui tu je sebutan, AQIL BIN AZHAR...senang dia nak bahasakan diri dia...senang dan cepat siap untuk dia tulis nama masa masuk sekolah nanti...
Bercerita pasal nama ni, sampai kat klinik nurse bertanya bila tengok kad nama bapa Azhar. Nurse pon tanya Aqil bin Azhar, Azhar bin Ahmi, Ahmi bin?????"Samsudin"...nurse kata "ohhhh dah lain"...
Sebab pangkal S...hahahaha....but still only one name.

Aku jenis darah o+ve so kebarangkalian anak untuk kena jaundis amatlah tinggi, aqil dan syifa dua2 anak aku time baby kena warded psl kuning nih...

Pasrah dan redha jelah, dengan harapan anak aku sihat walafiat dan boleh balik rumah...3hari warded...fully breastfeeding...br blh discharge, so for 3rd baby aku dh bersedia...xpayah nak berangan balik rumah sangat sebab nnt kena msk ward balik...huhuhu (deep inside my heart, janganlah kan)...


Ok..sebulan baby mmg bnyk tido sahaja...time mandi pon boleh tido gak kadang....aqil & syifa senang mandi jenis xmelalak...kalau angkat siap-siap mandi nanis lagi ada la, nak berendam haaaa...

Aku bersalin anak ke 2, mmg rs macam bersalin anak pertama...hahaha...serba serbi rasa xrgetiii...dah beza 5tahun kottt...memang dh beza sangat pon...1st day Aqil jew menggelabah aku dengar dia nangis. Mak aihhh kuat bonarrr...macam kita pi pukk dia tue...padahal sebab sejuk kain bedung terbuka jew pon...kena kat papa, ngan papa sekali rasa nak nangis...memang kuat sangat2 awak nangis dik...kakak dulu punya lah susah nak dengar suara...skali awak waaaaaaa...habis satu rumah jaga...hehehehe...Aqil....Aqil...











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...