Saturday, August 15, 2015

Majlis Aqiqah AQIL 19okt2014


Majlis Aqiqah dan kesyukuran 
AQIL Bin AZHAR...

diadakan pada AQIL berumur 50 hari pada 19 okt 2014 ahad. Alhamdulillah segala perancangan dan aturcara majlis berjalan lancar. Memang planning buat majlis ni sebelum aku start masuk kerja...lagi 10hari maternity leave...badan pon dah kuat...sama macam kakak dia dulu.

Majlis yang diadakan sederhana sahaja tapi meriah...Aku takde nak tempah buai berendoi, pelamin baby, buaian kain batik pon tak ada...kami hanya buat yang perlu...marhaban, potong rambut dia,aqiqah kambing dan makan2... Aqil pon aku dodoikan dalam bouncing net baby je...nak naik pelamin tunggu dia kawin besaq nanti lah ek....hahahaha...

Kami sekeluarga berempat...sepasang...Alhamdulillah...

Kad jemputan dibuat khas oleh Dira Zainal...tq mak long ♡♡♡


Full view majlis aqiqah AQIL



Kumpulan marhaban 
-makcik-makcik yang sporting habis-♡♡♡

Waktu rambut AQIL dipotong

Mak mertua aka nenek pon ada juga♡♡♡

Bersama mak sedara dia yang cun2 comey lotey...kiri mak njang kanan is ibu aka cikya...

Ni pulak harus tempek di sini....hahaha
Motif : aku kurus laaa...pantang baik punyerrrr....tq ma ♡♡♡ jaga saya...

Dan ini waktu AQIL ditahnik oleh ustaz. Aku mohon agar anakku menjadi anak yang soleh, bijaksana, dipermudahkan segala urusan
 dunia & akhirat...ameen.

Sticker utk di tampal di goodies bag.

Goodies bag special ada keronsang utk guest...♡♡♡

♡♡♡

Menu kambing golek. Sangat sedap...sangat lembut...sangat manis...


Mama & AQIL

Kakak SYIFA♡♡♡

♡♡♡
Dan ini adalah orang kuat disebalik majlis yang diadakan...My mom...mama aku..
Opah AQIL & SYIFA...ya Allah terima kasih jadikan dia mak aku...dia yang banyak tolong, walau aku tak pinta...Terima kasih saja tak cukup untuk diungkapkan...moga tuhan yang balas segala kebaikan mama...ameen...







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...