Thursday, September 15, 2016

My familia-Upside down


Entry peram kat draft dr cny hr tu...๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Cuti CNY 2016 jenjalan bawa family pergi PD... #shortvacation kata kauuu...
even dah pergi banyak kali pon tapi kali ni of cos ada kelainan nya...
 1st day after check in primaland hotel&resort we all pergi terjah rumah terbalik atau pon 
orang puteh kata upside down kauuu.... 
yang budak-budak semua eksaited la nak tengok lagu mana laaa terbalik rumah tu...huhuhu...jangan budak-budak...
makkk ayah aku pon macam eksaited sangat-sangat nak tauuu...
so bila dh sampai, masing-masing macam "lahhhhhhhh"... hahaha nak gelak aku....kalau nak tau korang kena la pi yek....
1st time msk nak posing tu mcm blurrr jugak laa, dh budak yg jaga kat dalam tu tolong amikkn gambar and siap rotate smua, baru la kami FAHAM...adoiii kesian...
Hasilnya....tadaaaa....






















Beratus-ratus pict kot...
ini sebahagian je tau...rasa nak masuk semua jew...jenuh pulak korang nak scroll pict...hahaha....
Aku rasa seronok, best sangat-sangat even ak ni bkn la jenis yg suka bergambar sangat...ala-ala jewww pon kan...yang pict2 ni kebanyakannya dari hp adik aku eka yang memang hantu bergambar...but seriously, kalau aku jew pi ank beranak mungkin pict x segila-gila mcm tue... seronok tengok makkk ayah aku pon boleh joint sekali....
ko tengok ayah punya ekspresion muka, mmg menjadi betol...hahaha...owhhh my happy family...

Lepas habis posing sakan tu, xsedaq jam dh 4.30, balik hotel ingat nak masuk mandi, tp tiket valid 1hari jew per/entry dah xsempat nak mandi-manda theme park...
Keesokan harinya baru keceboom...





P/s: Aku bahagia bila mereka bahagia...











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...