Wednesday, September 14, 2016

Raya korban 2016 kami...


Selamat hari raya aidiladha buat semua umat islam...
kisah korban aku tahun nie...hahaha...
BERAYA di perantauan, aicewahhh... 
dan buat pertama kalinya, tanpa opah, so raya korban yang dulunya meriah, kini rasa macam biasa jewww...
kebetulan mama&ayah aku beraya di Kelantan sebab sepupu aku kawin...so masing-masing berdikarilah di hari raya korban ini...

Selamat Hari Raya Korban dari kami di perantauan...😝
Berempat setengah...😅

Kebiasaannya MiA side family 
xberapa nk meriah pon raya haji,
 semenjak aku kawin dgn dia 8thn ni,
 xdela smpi kena pakai baju kurung di hari raya pertama...tp makan2 tu ada laa, mil aku buat lodeh, rendang semua tu...berbeza pulak side aku meriah kunjung mengunjung (tp ms arwah opah ada la)
Masak lodeh mak mertuaku...
Yummy😙😙😙

**********
Nak dijadikan citer, benda xplanning pon...MiA ajak bercuti ke cameron highland...dan2 pkl 10mlm tu dia yang packing baju...aku tolong tgk je...hahaha...malas ko nk pack...
pg ahad tu gerak la kami ke sana...dan
bertakbir raya la di tempat sejuk....kikiki...








Big red strawberry farm

Mmg kali ni pergi saja duk rileks2...bnyk lepak dlm bilik jew....owh heaven...
We all just pegi big red farm and pasar malam dpn balai polis tu jew...esk nk balik singgah kea farm and sungai palas...dan terus singgah beraya di Klang rumah mil...dan mlm tu jgk blk gombak sebab aku & MiA keje la esoknyerrr....huhuhu...



Dak ni nak monkey, skali dia berbunyi langsung xmau dah...takuttt..😂

Dinner

Dlm bilik punya payah nk tdo, dh keluar siap lentok ternganga pulak...haishhh

Sy mama anak dua...alhamdulillah

Mrs always right with 
Prince&princess

#nursyifa



Kaki silang sajaa kakak nie..

Selfie


Nk amik pict hero mama nie, papa pulak sibuk menyelit

With my boyfriend

With my boyfriend

With awesome foods..yummy

My self




 husband & wife



Senyum simpul hero saya



*********
Malam sabtu 2day b4raya korban tu sempat jugak la aku menyemprit...hahaha...semata-mata untuk anak bujang aku yang suka sangat  
Biskut semperit.

Fresh from oven, 
separuh pinggan dia tibai sorang 😅😅😅

*********

P/s: My incik Azhar paling banyak "korban" dia tahun ni...hahaha...kt sana hp jatuh pecah screen...nak balik kena saman parking pulak lagi...adoyyy...

Aku???positif jela, mungkin rezeki kami xde dkt situ, tp terselit rezeki orang lain, sekian...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...