Saturday, December 22, 2012

Aku sTrEEs Bilerrr......


1.  It broadband aku ni lembab giler cam siput babi…babi pon tak camtu lembabnyerr…
***hoiii !!!ape cite pasal babi lak kat sini…nanti kena SAMAK plk blog aku ni karang…adoyyy… Siyes kalau aku nak buka dia loading lama GILERRRR tu buat aku menyampah tahap gaban…
STRESS!!! STRESS!!! aku…al-maklumlah dh over limit, so reduce speed…APTB…




2.  Naik tangga  STRAIGHT sampai tingkat 4 rumah sewa aku skrg, so the solution is singgah sebentar bersama kit-kat di rumah mak aku dulu *always*… tingkat 2… #penat #benci 
# terpaksa…***Benci sebab xde rumah idaman lagi…”belum rezeki lagi oiiii…S.A.B.A.R.” aku bermonolog bersendirian…hurmmm…



3.   Masuk keje Isnin terus kerja melambak… +++Monday bluesssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!! For the perfect action is pakai selebet-selebet, kalau ayah aku kata lak “awat hang ni GONJENG sgt erh”… aku<--- ada ceq kesah??? xde-xde :-P



4. Balik keje pukul 8pm, asal balik jer GELAP, asal gelap jer balik...Jealous giler aku tengok orang yang keje opis hour nie, biler laa aku nak keje camtu jugak ek??????????... xpon buka la pintu hati boSS aku buat work timing like opis hour...
***boleh pulak*** (sambil mata tgk atas tangan kat bahu :-P )...



5.  Tengok kain menimbun tak berlipat, keje nie dr anak dara sampai dah jadik bini orang   +mak orang, memang amat payah untuk dihapuskan, benda lain aku perfect/clean&clear but lipat-melipat nie..Ya Ampunnn… eiiii, pelissss laaa… solution TAK DAK!!!! cus ianya memerlukan keSABARan & keRAJINan yang amat TINGGI tu jer… so hatni memang buruk  perangai…LOL..
p/s: [situasi MiA nak carik baju] sampai laki aku kata, “nak carik barang tersembunyi”…           
Terpaksa la jugak akak meRAJINkan diri…klu tak, dah xnampak JALAN pulak nak masuk, menimbun ngan kain…Fuhhh ayat hyperbola sungguh…korang2 jgn PERCAYA pulak… 
     I memang RAJIN tau sebenarnya…Truly…Indeed :-P



6.   STRESS weyyy, kalau nak keluar buka almari xde baju nak pakai, ***padahal dalam almari tu PENUH dengan baju aku, baju MiA hanya 3/10 ruang...memang kaum HAWA cam gini kot...Tak PAHAM....huhhh...



7.  Dah lah STRESS aku nak tulis, erhh type biler aku STRESS nie… Aku tau korang pon mesti STRESS baca apa yang aku type pasal aku punya STRESS Aku pOn xde la STRESS mana pOn, sajer nak bagi kOrang STRESS jugak…So the conclusion is Tak payah lah korang nak STRESS-STRESS… bukannya dapat apa pon kalau STRESS… Ermm, Sebelum korang bertambah STRESS baik aku chow dulu…











2 comments:

::ceritera dira said...

sy stress bila hari isnin g keje xde keje nak buat .. nak on9 tak boleh .. ofis .. ya ampun sunyi amat ..

amalnursyifa said...

hmm... tu laa, k.mza jgn katekan isnin jer, hari2 cam gitu... klu kat rmh tu, dh mcm2 kerja blh buat...kt tmpt keje, duk bersila ats kerusi smpi kebas montot...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...